WELCOME toبه وبلاگ من خوش آمدید سلام لطفا بدون نظر از این وبلاگ خارج نشوید ممنون """مدیر وبلاگ""" mso دانلود mso
mso دانلود mso
هرچی خواستین فقط بگین تابراتون بزارم

 

 

 

DOWNLOAD 320p 8.40 MB

 

 

 

___________________________________________________________________

 

 

 

DOWNLOAD 128p 3.50MB

 

 

 

____________________________________________________________________

 

 

 

DOWNLOAD 64p 1.77 MB

 

 

 


متن اهنگ اهن ربا

سکوته من پر از حرفه آخه درگیره تشویشم

نفهمیدم چجوری شد که دارم عاشقت میشم

یه شوقی از تو پنهونه میونه تک تکه حرفام

من حتی تا ته دنیام بخوای همراه تو میام

چشات یه رنگه معصومی شبیه کهربا داره

دله من جنسه آهن بود چشات آهنربا داره

دله داغون تا پایه جون تورو تنها نمیذاره

چشات یه رنگه معصومی

شبیه کهربا داره

دله من جنسه آهن بود

چشات آهنربا داره

دله داغون تا پایه جون

تورو تنها نمیذاره

♪♪♪♪♪

 

متن اهنگ آهن ربا

 

♪♪♪♪♪

تو مثله نم نمه باورن پر از تکراره امیدی

یه حسه آشنا هستی واسه این قلب تبعیدی

بیا با غربته تلخه منو دلتنگیام سر کن

یه بار بغض نفس گیره تویه چشمامو باور کن

چشات یه رنگه معصومی شبیه کهربا داره

دله من جنسه آهن بود چشات آهنربا داره

دله داغون تا پایه جون تورو تنها نمیذاره

چشات یه رنگه معصومی

شبیه کهربا داره

دله من جنسه آهن بود

چشات آهنربا داره

دله داغون تا پایه جون

تورو تنها نمیذاره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط miladوmso